top of page

Testimonial Liceu


Deocamdată, nu am multe de spus despre viața de licean, doar faptul că e mult mai complexă ca cea de elev de gimnaziu.

Nu am avut ocazia de a participa la olimpiade și concursuri în liceu, însă mă bazez pe experiența din gimnaziu pe care am avut-o în cadrul acestora și pe discuțiile cu prietenii mei, deja liceeni cu drepturi depline. Chiar și etapa locală a unei olimpiade poate fi una grea atunci când susținerea este scăzută și, de ce să mă feresc de acest aspect, nu avem relații în interior sau un istoric.

Mi-ar plăcea ca elevii să nu se bazeze pe ideea că dacă punctajul lor nu a atins o anumită limită în etapa locală, asta înseamnă că în etapa următoare va fi la fel; mi-ar plăcea să fie obiectivi, să privească din exterior, nu prin prisma unor incidente petrecute acum două secole.

Îi invit pe elevi să se implice în orice, indiferent că au cunoștințe despre domeniul în care ajung sau nu. Până la urmă, despre asta este școala, despre asta este și viața.Le sugerez să arate că părerea lor contează: să se ridice în picioare, cu spatele drept și să spună formal ceea ce au de spus.Sunt idei pe care le-am deprins din experiența de până acum, idei testate, experimentate.


-Sabinne

13 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page