top of page

Cum e să fii boboc?




 

Cred că toți am trecut prin emoțiile începutului de liceu. Colegii, profesorii sau chiar școala se schimbă. Oricât de mult v-aș spune eu acum că nu e cazul să vă faceți griji, știu că nu o să mă asculte nimeni. Așa că am să vă povestesc cum a început liceul pentru mine: Aveam norocul ca după stresul examenului să continui liceul în aceeași școală. Colegii erau în mare parte necunoscuți, dar am avut MARELE noroc să fiu în aceeași clasă cu prietena mea cea mai bună, ceea ce făcea totul mai ușor.

Ok, deci îmi cunoscusem colegii, urmau profesorii. Pe unii îi știam din generală deci mă făceau să mă simt cumva mai în siguranța, dar alții erau legendele cancelariei, spaima liceului!

Acum, însă , dacă mă uit în spate aș alege același colectiv. Toate momentele în care am stat cu sufletul la gură așteptând să vedem unde se deschide catalogul la ora de biologie, formulele șoptite la tablă în ora de matematică sau discuțiile despre poezie din ora de română îmi trezesc amintiri frumoase.

Clar, nu spune nimeni că o să fie totul perfect sau că anul acela în care o să fii boboc o să fie ușor, dar când o să privești înapoi o să îți amintești cu drag. Totuși, nu va stresați prea tare dacă nu o să fiți populari sau agreați de toți pentru că oricum nu putem fi pe placul tuturor. Sigur, poarta-te frumos cu toată lumea cum este și normal și stai liniștit/ă că oamenii care sunt destinați să-ți fie prieteni vor da de tine negresit. Alt sfat ar fi să vă alaturați cluburilor din liceu pentru că o să cunoașteți multă lume cu care aveți ceva în comun, deci locul perfect să vă faceți prieteni. Plus că vă puteți descoperi o pasiune nouă sau vă puteți ,,șlefuii” un hobby pe care îl aveți deja ( eu am fost la clubul de poezie și nu regret nimic) Bun deci, să recapitulăm:

  • profesorii nu te vor mânca

  • [eu am supraviețuit :))) ]

  • caută să îți faci prieteni, dar fără să te schimbi pentru cineva!

  • descoperă la ce ești bun și ce îți place să faci și luptă pentru visurile tale

În rest vreau să vă urez succes tuturor celor care treceți la liceu, iar bobocilor le doresc un an cât mai frumos (sau ce a mai rămas din el)!! <3



27 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page