top of page

Testimonial FLEX

Actualizată în: 2 mar. 2021

Experiența mea in SUA pe scurt.


 

Acolo am stat la o familie gazdă pe tot parcursul anului și am mers la un liceu de stat din orașul Cedar Falls, statul Iowa. Bineînțeles că a fost o experinta de neuitat având in vedere atat diferențele dintre societatea americană și cea românească dar și experiența liceului american în sine. Eu am făcut acolo clasa a 12-a și am avut parte de niște profesori minunați care m-au ajutat din toate punctele de vedere. În pauze luam prânzul cu profesorul de jurnalism, discutam cu el ca și când as fi vorbit cu un prieten. Ce am mai remarcat și mi-a plăcut foarte mult la societatea din America a fost zâmbetul lor. Eu venind din Europa, unde străinii nu prea își zâmbesc pe strada, a fost un mare șoc cultural. Mi-a mai plăcut faptul că îți puteai alege materiile de studiu la școală, fără să fii restricționat în vreun fel. Per total, o experiență cu care nu te întâlnești de doua ori în viață, așa că recomand tuturor elevilor să aplice pentru anii viitori.


@vilaecatalin



13 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page